رَشْنْ

نذر عموعباس و کودکانی که هرشب خواب دریا می بینند !!

رَشْنْ

نذر عموعباس و کودکانی که هرشب خواب دریا می بینند !!

داستانهای رسیده 2


  

نام داستان

شهر

آبی

تهران

اشاره

تهران

انار

تهران

انتخاب درست

شیراز

انفجاربزرگ

یزد

بابایی که همیشه می خندد

همدان

باور

مشهد

پیام الهی

یزد

تسبیح شن ها

تهران

تیغ آرپی جی

شیروان

جایزه

زنجان

جواب حکیمانه

یزد

حق

تهران

دفاع ملکوتی

کرمان

دوسرباز

تهران

رفتند...

شیراز

زرد

شیراز

سالن همایش

تهران

سخت بود می فهمم

شیروان

سرباز آزادی

کرمانشاه

سقا

زنجان

قرار

دزفول

قطار

تهران

قفس

تهران

کفش

تبریز

گمنام

زنجان

مثل ماهی

 همدان

محرم سیاه

کرمان

من فضانوردهارابیشتردوست دارم

همدان

نفس

شیراز

وطن وتن

شیراز

هفتادوسومین سرباز

اندیمشک

هیس

شیراز

یادگارمدور

شیراز

 


مهلت ارسال آثار به جشنواره دخیل :  10 اسفند ماه 1390


 

اسامی داستان های رسیده ( 3 ) در تاریخ  12 اسفند ماه 1390 بارگذاری خواهد شد.

 

                                                        

نظرات 4 + ارسال نظر
:دی 1390/11/20 ساعت 20:53

سلام.
لطفا جوایز رو اعلام کنید.

با سلام خدمت دوست گرامی

در وادی ادبیات آنچه ارزش ندارد میزان و نوع جایزه است.
اما به منظور تشویق نویسنده ها هدیه ناقابلی به برگزیده ها اهداء می شود که در زمان مقرر اطلاع رسانی می شود.

باسلام
دوستان عزیز خسته نباشید.
زمان تمدید جشنواره اطلاع رسانی شد.
باآرزوی موفقیت روز افزون شما.

باسپاس ار زحمات بی دریغ تان

سلام الان با وبلاگتون اشنا شدم از طریق سایت فراخوان
خوشحالم که مسابقه تمدید شده چون خیلی نوشتن داستان و شعر رو دوست دارم
از اشنایی با وبلاگتون خوشحال شدم.

ای کاش عشق را زبان و سخن بود
.
.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد